سوزش انگشتانم...

من تو را برای شعر برنمی گزینم...

شعر مرا برای تو برگزیده است...

در هوشیاری به سراغت نمی آیم...

هربار از سوزش انگشتانم...در میابم که باز نام تو را می نوشتم...

                                                                       "حسین منزوی"



نظرات شما عزیزان:

hnTaa
ساعت20:38---22 بهمن 1392
دوسش دارم

هه...

اسم کتابش چیه؟
پاسخ: آره...نمیدونم!


کیانا
ساعت0:21---18 دی 1392
امشب فهمیدم.\\\\\\\"نام\\\\\\\" تورامینوشتم غلط. تورامینوشته ام درسته.
پاسخ: رفتم تو چندتا سایت مختلف چک کردم همش نام تو را می نوشته ام بود...


آرزو
ساعت17:22---17 دی 1392
خیلیییییی بدی!خیلیییییییییییی!
پاسخ: چرااااا؟!! :|
پاسخ: خب...آره...یکم جدیدا اینجوری شدم...هئی...چی بگم؟!! :|

ملیکا
ساعت14:19---17 دی 1392
نمی دانی چه حال بدی دارم



وقتی لبخندی دروغی به لب می آورم



آن وقت همه می گویند



چقدر شاد و سر زنده اید



نمی دانی چقدر آرزو می کنم کودکی



از جایی بیرون بپرد و بگوید



این دیوانه را ببینید



خنده هایش برهنه است
پاسخ: آه... :((((( ... ;(


roshanak
ساعت10:26---17 دی 1392
چه خوشحالیم من و تو...هنوز نرسیده پای نتیم!من قرار نبود بخوابم؟!الان کجام؟!!
پاسخ: اومممممممم! وی آر کریزی بیبی! :)))


roshanak
ساعت10:14---17 دی 1392

پاسخ: هه هه! :)


کیانا
ساعت1:53---17 دی 1392



چقدقشنگ بود! ازکجا گیرمیاری جمله های به این قشنگیو؟! ;-)
پاسخ: هه هه!روانی! ازجاهای خوب! :)))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شعر ، ،

تاريخ : دو شنبه 16 دی 1392 | 10:4 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.